تمامی محصولات موجود در فروشگاه های بادی دارای تضمین اصالت میباشند و شرکت وظیفه خود میداند که محصولات اورجینال با گرید A+ را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد

اصالت مکمل خریداری شده از چندین روش قابل استعلام است که با توجه به سوال های بسیار شما عزیزان در این خصوص تصمیم گرفتیم که توضیحات لازم را در اختیارتان قرار دهیم .

تمام کمپانی های معتبر در صنعت مکمل ورزشی دارای پنل یا ایمیل پشتیبانی مشتریان هستند که از این طریق میتوانید پس از خرید محصول با کمپانی مربوطه ارتباط برقرار کنید و اصالت محصول خریداری شده را از کمپانی دریافت کنید

ایمیل و یا پنل پشتیبانی تمامی کمپانی ها در وبسایت رسمی خود قرار داده اند و میتوانید با سرچ نام برند در گوگل اطلاعات لازم

را کسب کنید

اطلاعات درخواستی کمپانی ها جهت استعلام اصالت :

به طور کلی یک سری اطلاعات از شما میخواهند که امکان استعلام اصالت فراهم شود از جمله :

1- عکس محصول

2- تاریخ EXP ( تاریخ انقضا )

3- لات نامبر یا پارت نامبر

پس از ارسال اطلاعات از طریق پنل پشتیبانی و یا ایمیل پشتیبانی ، حداکثر طی مدت 24 ساعت به شما پاسخ خواهند داد
کد VERIFY مکمل ها :
بعضی از کمپانی ها مانند MUSCLETECH , NUTREX , OPTIMUM NUTRITION برای محصولات خود کدی را در نظر گرفتن که به صورت برچسبی بر روی لیبل قرار داده شده است

VERIFY محصولات ماسل تک  : VERIFY ماسل تک به صورت برچسب دارای کد QR و کد اختصاصی روی درب محصولات ماسل تک قرار دارد و شما باید ابتدا اپلیکیشن VERIFY MUSCLETECH را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید ، سپس وارد اپلیکیشن بشوید و دوربین گوشی خود را جهت اسکن بر روی کد QR VERIFY روی درب محصول قرار دهید ، سپس اصالت محصول برای شما تایید میشود

چنانچه محصول خریداری شده تولید قدیم کمپانی بود و فاقد VERIFY بود میتوانید از طریق پنل پشتیبانی کمپانی ماسل تک به ادرس https://international.muscletech.com/verify/contact/ اصالت محصول خود را استعلام بگیرید ( با فیلتر شکن وارد لینک بشوید )

VERIFY محصولات ناترکس : کد VERIFY ناترکس به صورت برچسب بر روی درب محصول قرار دارد شما برای استعلام اصالت محصول کافی است کد درج شده را در پنل VERIFY سایت NUTREX به ادرس Nutrex.com/verify وارد کنید سپس اصالت محصول شما تایید میشود

چنانچه محصول خریداری شده تولید قدیم کمپانی بود و فاقد VERIFY بود میتوانید از طریق پنل پشتیبانی کمپانی ناترکس به ادرس https://www.nutrex.com/contact-us/ اصالت محصول خود را استعلام بگیرید ( با فیلتر شکن وارد لینک بشوید )

یا مستقیما به کمپانی NUTREX ایمیل بزنید ادرس ایمیل verify@nutrex.com

VERIFY محصولات اپتیموم نوتریشن : کد VERIFY اپتیموم نوتریشن به صورت برچسب بر روی لیبل محصول قرار دارد شما برای استعلام اصالت محصول کافی است کد درج شده را در پنل VERIFY سایت optimumnutrition.com وارد کنید سپس اصالت محصول شما تایید میشود . ( بعضی از محصولات این کمپانی دارای کد VERIFY میباشند )

تمامی محصولات اپتیموم نوتریشن دارای کدVERIFY نیستند ، درصورتی که محصول خریداری شده فاقد کد بود میتوانید اصالت محصول را از طریق ایمیل پشتیبانی کمپانی اپتیموم نوتریشن به ادرس ایمیل oncustsuppus@optimumnutrition.com استعلام بگیرید

استعلام اصالت محصولات مای پروتئین : محصولات مای پروتئین را از چندین طریق میتوان استعلام اصالت گرفت روش 1- اپلیکیشن myprotein را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید و به بخش in-app support مراجعه کنید در این قسمت عکس محصول ، لات نامبر و تاریخ انقضا محصول را اپلود کنید

روش 2- به وبسایت myprotein.com مراجعه کنید سپس به بخش Help Centre بروید در اینجا میتوانید از طریق live chat و massage با پشتیانی کمپانی ازتباط برقرار کنید و محصول خریداری شده را استعلام اصالت بگیرید

حداکثر طی مدت 24 ساعت پاسخگو شما خواهند بود
شرایط مرجوعی کالا
در صورت عدم تایید کمپانی نسبت به محصول خریداری شده شما تا یک ماه فرصت دارید تا محصول را مرجوع کنید

شرایط مرجوعی فقط و فقط در صورت عدم تایید کمپانی ها نسبت به اورجینال بودن محصول است و به هیج عنوان دلیل دیگری قابل قبول نیست

در صورت هر گونه سوال میتوانید از طریق شماره زیر با مسئول پشتیبانی و فروش مجموعه hibody ارتباط برقرار کنید و سوال های خود را درمیان بگذارید

شماره واتس اپ : 09013996565